Všeobecné obchodní podmínky Portálu iHappy

Společnost PrincepsMentor s.r.o., se sídlem na adrese: Dětmarovice 789, 735 71, IČ: 08892911, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Magistrát Města Karviná pod sp. zn. SMK/023965/2020 („Provozovatel“ nebo „my“) je provozovatelem internetové platformy dostupné na https://www.ihappy.cz („Portál“).

Toto jsou naše obchodní podmínky („Podmínky“) a doporučujeme vám, abyste si je přečetli celé. Podmínky jsou k dispozici rovněž ve formátu PDF (stahujte zde).

Pokud nás potřebujete kontaktovat, můžete to udělat prostřednictvím těchto kontaktních údajů:

Důležité informace:

  • Provozovatel poskytuje informace pro širokou veřejnost se zaměřením na terapii – nejedná se o psychoanalýzu ani jinou psychologickou a psychoterapeutickou metodu a nenahrazuje odbornou lékařskou péči. Máte-li vážné psychické či zdravotní obtíže, doporučujeme vám vyhledat odbornou lékařskou pomoc.
  • Návštěvník je uživatel, který si prohlíží Portál anebo učiní Rezervaci („Návštěvník“)
  • Provozovatel poskytuje rozhraní pro poskytování online konzultací v oblasti terapie a koučinku („Terapie“ nebo „Sezení“) zkušenými terapeuty („Terapeut“).
  • Vyplněním rezervačního formuláře na Portálu a zaplacením jednotné částky 2.900 Kč („Částka“) dochází k závaznému termínu Terapie s Terapeutem („Rezervace“).
  • V případě stornování Terapie objednané na základě uhrazené Rezervace jste povinni uhradit Provozovateli jako náhradu škody Částku v plném rozsahu (100% storno poplatek), bez ohledu na to, zda bylo možné zajistit využití rezervovaného termínu či nikoli.
  • Pokud vám Terapeut neposkytne Terapii řádně a včas, máte nárok na rezervaci náhradního termínu Konzultace s Terapeutem dle vašeho výběru a dle jeho volných kapacit.
  • Vezměte prosím na vědomí, že nejsme poskytovateli Terapií; jako provozovatel poskytujeme webové rozhraní (Portál) pro poskytování online konzultací v oblasti terapie a koučinku („Terapie“ nebo „Sezení“) zkušenými terapeuty („Terapeut“), když samotné Terapie vám poskytuje přímo konkrétní Terapeut, který má na Portálu vlastní profil dostupný z http://www.ihappy.cz/terapeuti („Profil Terapeuta“).
  • Podmínky a náš vzájemný vztah se řídí českým právem i tehdy, kdy obsahuje mezinárodní prvek. To samozřejmě nemá vliv na vaše aplikovatelná spotřebitelská práva.
  • Znění Podmínek můžeme kdykoli jednostranně měnit či doplňovat. Nové znění Podmínek je účinné 15. dnem od jeho uveřejnění v rámci Portálu. Tím nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.
  • Poskytování ani zprostředkování zdravotnických služeb není předmětem Terapií.
  • Termín Terapie můžete zrušit ze závažných důvodů 48 hodin před jejím konáním a domluvit na Infolince či E-mailu vybraného Terapeuta náhradní termín. V případě, že se sjednané Terapie nezúčastníte, uhrazená částka za Terapii propadá jako paušalizovaná náhrada újmy za naplánovanou Terapii ve prospěch Terapeuta.
  • Vždy nesete odpovědnost za své vlastní jednání před, během i po Terapii. Neodpovídáme za jakoukoliv škodu nebo újmu způsobenou nesprávným používáním Portálu, nebo za jakoukoliv škodu nebo újmu vzniklou v důsledku používání Portálu nebo v důsledku omezení nebo přerušení dostupnosti Portálu.

1. Co je účel Portálu iHappy a k čemu slouží tyto Podmínky?

Portál obsahuje:

  • informace pro širokou veřejnost se zaměřením na zdravý životní styl, psychickou pohodu, poradenství, terapie a další informace;
  • rezervační formulář pro poskytování online konzultací v oblasti terapie a koučinku zkušenými Terapeuty.

Terapeuti jsou vždy podnikateli (nikoliv spotřebiteli). Provozovatel je zprostředkovatelem Terapií.

V případě, že máte zájem užívat Portál a objednat se na Terapii, je nutné odsouhlasit tyto Podmínky a seznámit se zásadami ochrany osobních údajů rezervačního systému Hopen.

Podmínky se řídí českým právem, zejména pak zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění posledních předpisů a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (pokud jste spotřebitelem). Pokud vztah (včetně Podmínek) obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak je sjednáno, že takový vztah se řídí českým právem. Toto ustanovení ale nemá vliv na aplikovatelná spotřebitelská práva.

Vezměte prosím na vědomí, že nejsme poskytovateli Terapií; jako provozovatel poskytujeme webové rozhraní (Portál) pro poskytování online konzultací v oblasti terapie a koučinku zkušenými terapeuty, když samotné Terapie vám poskytuje přímo konkrétní Terapeut. Berete na vědomí, že objednávkou Terapie prostřednictvím Portálu nevzniká žádný smluvní vztah mezi námi a vámi.

Prosíme, vezměte na vědomí, že obsah Portálu včetně profilů Terapeutů má pouze informační charakter a nepředstavuje propagaci nebo schválení popisovaných či zobrazených produktů, služby, postupů, procedur, výrobců, poskytovatelů, značky nebo myšlenky.

Berete na vědomí, že Portál nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu našeho hardwarového a softwarového vybavení, popřípadě nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob, které pro nás zajišťují provoz Portálu nebo jiných souvisejících služeb, z důvodu vyšší moci, jednání třetí osoby či výpadku elektrické energie či konektivity.

Jelikož jsme podle předpisů EU poskytovatel „zprostředkovatelské služby“ a provozujeme „on-line platformu“, musíme dodržovat Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2022/2065 o jednotném trhu digitálních služeb („DSA“). Tyto Podmínky uvádějí důležité informace o právech a povinnostech nás i vás dle DSA ohledně potenciálního nezákonného obsahu na Portálu.

Kontaktní e-mail ahoj@ihappy.cz je rovněž jednotným kontaktním místem, na kterém nás můžete vy i státní a jiné orgány kontaktovat ve věcech souvisejících s DSA; na tomto e-mailu je možné s námi komunikovat v češtině a angličtině.

2. Pro koho je Portál určen?

Portál je určen pro širokou veřejnost k získání povědomí o tématech: zdravý životní styl, psychická pohoda, poradenství, terapie a další. Kromě toho je možné si prostřednictvím Portálu sjednat Terapii s Terapeutem.

3. Poskytujeme zdravotní služby?

Zdravotní služby neposkytujeme. Využíváním Terapií vstupujete dobrovolně a na vlastní žádost do kontaktu s Terapeutem. Berete na vědomí, že tento kontakt a komunikace v rámci Terapií není součástí zdravotní péče a Terapeut nepřebírá odpovědnost za váš zdravotní stav.

Pokud v rámci Terapie dostanete od Terapeuta doporučení k vyhledání odborné pomoci, jste povinni tato doporučení zvážit a zohlednit je v dalším svém postupu. Provozovatel ani Terapeut nenesou jakoukoliv odpovědnost za vaše jednání před, při nebo po Konzultaci. Odpovědnost za všechna svá rozhodnutí a jednání nesete vždy sami.

4. Jak vytvořit Rezervaci?

Vytvoření Rezervace probíhá prostřednictvím vyplnění rezervačního formuláře na Portálu dle pokynu uvedených níže. Postup vytvoření rezervace:

A. Rezervace pomocí výběru termínu (přes úvodní stránku Portálu)

  1. Vyberte volný termín z kalendáře
  2. Vyberte volný čas z nabídky
  3. Potvrďte tlačítkem Pokračovat v rezervaci
  4. Vyberte dostupného terapeuta z nabídky
  5. Potvrďte tlačítkem Pokračovat v rezervaci
  6. Vyplňte své kontaktní údaje (jméno, e-mail, telefon v případě setkání přes aplikaci WhatsApp)
  7. Vyberte, jak chcete realizovat setkání (aplikace WhatsApp nebo portál Google Meet)
  8. Potvrďte tlačítkem Pokračovat v rezervaci
  9. Zkontrolujte vyplněné údaje, vyjádřete souhlas „Vytvořením rezervace souhlasím se všeobecnými podmínkami a prohlášením o ochraně soukromí rezervačního systému“
  10. Potvrďte tlačítkem Rezervovat se závazkem platby
  11. Uhraďte Částku prostřednictvím tlačítka Zaplatit online (přesměrování na platební bránu Comgate a.s.) nebo zaplaťte prostřednictvím platebních údajů, které Vám přijdou na e-mail uvedený v registraci.

B. Rezervace pomocí výběru terapeuta (přes osobní stránky Terapeuta na Portálu)

  1. Vyberte volný termín z kalendáře
  2. Vyberte volný čas z nabídky
  3. Potvrďte tlačítkem Pokračovat v rezervaci
  4. Vyplňte své kontaktní údaje (jméno, e-mail, telefon v případě setkání přes aplikaci WhatsApp)
  5. Vyberte, jak chcete realizovat setkání (aplikace WhatsApp nebo portál Google Meet)
  6. Potvrďte tlačítkem Pokračovat v rezervaci
  7. Zkontrolujte vyplněné údaje, vyjádřete souhlas „Vytvořením rezervace souhlasím se všeobecnými podmínkami a prohlášením o ochraně soukromí rezervačního systému“
  8. Potvrďte tlačítkem Rezervovat se závazkem platby
  9. Uhraďte Částku prostřednictvím tlačítka Zaplatit online (přesměrování na platební bránu Comgate a.s.) nebo zaplaťte prostřednictvím platebních údajů, které Vám přijdou na e-mail uvedený v registraci.

5. Co je obsahem Terapie?

Prostřednictvím Portálu si můžete objednat termín Terapie na základě vybraného času nebo u vybraného Terapeuta přes jeho Profil Terapeuta, kde jednotliví Terapeuti vypisují volné termíny Terapie.

Bezprostředně poté, co dokončíte proces Rezervace na určitý čas a den u konkrétního Terapeuta, uhradíte Částku, zašleme vám potvrzení na e-mail s instrukcemi ohledně přípravy na terapii a její realizace a

  • a) Terapeut se s Vámi v domluvený čas spojí videohovorem přes aplikaci WhatsApp na uvedené telefonní číslo, nebo
  • b) zašleme vám odkaz, prostřednictvím kterého se s Terapeutem spojíte v uvedený čas a den, v případě realizace Terapie přes Google Meet.

Jedna Terapie trvá až 120 minut (předčasné ukončení Terapie je na vzájemné dohodě Návštěvníka a Terapeuta). Během Terapie se Návštěvník s Terapeutem může dohodnout na dalším Sezení opět prostřednictvím Rezervace.

Terapeut počká 15 minut po začátku Terapie online. Pokud se přihlásíte do Terapie později, trvání Terapie nebude o dobu vašeho zpoždění prodlouženo. Pokud se do Terapie nepřihlásíte do 15 minut od jejího začátku, Terapeut se odhlásí a Terapie se bude považovat za uskutečněnou, tím pádem vám nebude vrácena Částka.

Termín Terapie můžete zrušit ze závažných důvodů 48 hodin před jejím termínem a domluvit na Infolince či E-mailu vybraného Terapeuta náhradní termín. V případě, že se sjednané Terapie nezúčastníte, uhrazená částka za Terapii propadá jako paušalizovaná náhrada újmy za naplánovanou Terapii ve prospěch Terapeuta.

Pokud dojde ke zrušení Terapie ze strany Terapeuta, bude vám nabídnut jiný termín Terapie, jiný Terapeut nebo můžete zažádat o vrácení zaplacené Částky.

6. Dohoda s Terapeutem

Terapeut vám poskytuje služby spočívající v konzultační činnosti a berete na vědomí a souhlasíte s tím, že rady a doporučení poskytnuté Terapeutem během Terapií nemají za účel nahradit rozhodování a vaši vůli ve vašich záležitostech.

Nad rámec, co je stanoveno v těchto Podmínkách, neponesete žádné dodatečné náklady vůči Terapeutovi v souvislosti se zrušením Terapie.

Informace sdělené Terapeutovi v průběhu Terapie jsou považovány za důvěrné a Terapeut se v rámci platné právní úpravy zavazuje k mlčenlivosti o nich. Mlčenlivost Terapeuta je omezena zejména tím, pokud by měl dle trestního zákoníku tzv. oznamovací povinnost o tom, že byl nebo mohl být spáchán trestný čin.
Berete na vědomí a souhlasíte s tím, že Terapeut v zájmu zajištění co nejvyšší kvality poskytované Terapie může konzultovat průběh a vedení Terapie v rámci své supervize s dalšími odborníky. Pokud si přejete, aby některé části Terapie zůstaly přísně důvěrné (Terapeut nebude oprávněn sdělit jejich obsah komukoliv třetímu, s výhradou dle ustanovení o mlčenlivosti výše), sdělíte to bez odkladu Terapeutovi. Terapeut se zavazuje toto přání bezvýhradně respektovat.

Upozorňujeme také, že v některých případech může mít Terapeut oznamovací povinnost vyplývající ze zákona a v některých případech je povinen informovat policii nebo jiné orgány v případě, že má podezření, že byl nebo může být spáchán trestný čin. To se netýká všech trestných činů a přestupků, ale pouze těch, na které se oznamovací povinnost vztahuje. Terapeut je rovněž povinen postupovat adekvátně v případě, že vám hrozí nebezpečí, a v případě potřeby může kontaktovat váš kontakt pro případ nouze, aby takovému nebezpečí zabránil.

7. Jak za Terapii zaplatit?

Cenu za Konzultaci je možné hradit prostřednictvím jednorázové platby přes platební bránu společnosti Comgate a.s. přístupnou z Portálu (podrobné informace o platební bráně: https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana). Platba je možná prostřednictvím platebního tlačítka (https://help.comgate.cz/docs/bankovni-prevody) nebo platební kartou (https://help.comgate.cz/v1/docs/cs/platby-kartou).

Kontaktní údaje na společnost Comgate, a.s.: Comgate, a.s., Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové, e-mail: platby-podpora@comgate.cz, tel: +420 228 224 267

Potvrzení o provedení platby za Terapii bude zasláno na váš e-mail uvedený při Rezervaci. Daňový doklad bude vystaven po uhrazení Částky na uvedený e-mail.

8. Bezplatná konzultace prostřednictvím infolinky

Na naší Infolince +420 774 574 364 nabízíme bezplatnou konzultaci se zkušeným Terapeutem, jejímž účelem je získat základní informace o Terapii a jejím průběhu, případně doporučit vhodného Terapeuta a nebo pomoci s technickými obtížemi při Registraci.

Prostřednictvím Infolinky není možné realizovat Terapie, nelze vytvořit Rezervaci a ani zde není prostor pro řešení konkrétních problémů. Hovor je zpoplatněn dle vašeho tarifu.

9. Jaké jsou minimální technické požadavky na to, aby Uživatel mohl Platformu využívat a aby Konzultace mohla řádně proběhnout?

Minimální technické požadavky jsou následující:

  • dostatečná rychlost internetového připojení
  • tablet, desktopové nebo jiné mobilní zařízení s přístupem ke kameře a mikrofonu

Detailní návod pro realizaci Terapie prostřednictvím aplikace WhatsApp naleznete zde: https://faq.whatsapp.com/1862285217468140

Detailní návod pro realizaci Terapie prostřednictvím portálu Google Meet naleznete zde: https://support.google.com/meet/answer/9303069

Za splnění technických požadavků odpovídáte sami a náklady s nimi spojené nesete také sami, připojení k internetu není spojeno z naší strany s žádnými dalšími náklady a sazba připojení se tak neliší od sazby vašeho poskytovatele připojení.

10. Odstoupení od závazné Rezervace

Jako spotřebitelé máte v běžných případech právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření smlouvy on-line i bez udání důvodu. Pokud tak uděláte, hledí se na smlouvu, jako by nikdy nebyla uzavřena a obě strany si musí vrátit to, co si poskytly.

Jak to funguje u nás?

Při Rezervaci jsme v roli prostředníka, proto nabízíme pouze užívání našich stránek. Upozorňujeme, že nemáte právo odstoupit od Rezervace, pokud jsme služby už v plném rozsahu poskytnuli. Občanský zákoník totiž říká, že nemáte právo odstoupit od smlouvy, pokud jste souhlasili s tím, že vám služby poskytneme ještě před uplynutím 14denní lhůty pro odstoupení od smlouvy. Ve zkratce to znamená, že jakmile uzavřete Rezervaci a tím vám zprostředkujeme možnost využití Terapie, odstoupit od smlouvy s námi už nemůžete. Pokud byste s tímto postupem nesouhlasili, služby vám poskytneme až po uplynutí 14denní lhůty pro odstoupení od smlouvy (a v této době by kdokoli mohl Vámi zvolený termín rezervovat místo Vás).

Z toho důvodu nejsou v těchto obchodních podmínkách uvedeny žádné další informace k odstoupení od smlouvy jako např. podmínky, lhůty a další postupy, ani zde nenajdete formulář pro odstoupení od smlouvy.

Provozovatel je provozovatelem Portálu a zprostředkovává vztah mezi vámi a Terapeuty. Všichni Terapeuti mají omezenou kapacitu a dělají maximum proto, aby Terapie poskytly co nejvíce zájemcům. V případě stornování Terapie objednané na základě uhrazené Rezervace jste povinni uhradit Provozovateli jako náhradu škody Částku v plném rozsahu (100% storno poplatek), bez ohledu na to, zda bylo možné zajistit využití rezervovaného termínu či nikoli.

11. Reklamace

Upozorňujeme, že reklamaci Terapie a jiných služeb je třeba uplatnit přímo u Terapeuta. Jako Provozovatel jsme odpovědni pouze za zprostředkování Terapie mezi vámi a Terapeutem. Upozorňujeme vás, že předmětem reklamace nemůže být to, že Terapie neodpovídá vašemu subjektivnímu očekávání. Pokud vám Terapeut neposkytne Terapii řádně a včas, máte nárok na rezervaci náhradního termínu Terapie s Terapeutem dle vašeho výběru.

Pokud máte pocit, že jsme udělali chybu, tedy že jsme vám poskytli Službu s vadami (rozsahem nebo kvalitou neodpovídá smluveným podmínkám můžete uplatnit reklamaci, a to plně v souladu se zákonem – zejména občanským zákoníkem). Vadu musíte vytknout co nejdříve poté, co ji zjistíte, nejpozději však do 6 měsíců od převzetí plnění (poskytnutí služeb). Prosím, uveďte k reklamaci vaše kontaktní údaje, popište nám, co reklamujete, jak chcete reklamaci vyřídit a že jsme vám službu poskytli. Při uplatnění reklamace vám vydáme elektronické potvrzení, ve kterém uvedeme datum uplatnění reklamace, její obsah a požadovaný způsob vyřízení a vaše kontaktní údaje.

Práva z vad plnění uplatňujte prosím u nás jako Provozovatele Platformy, a to buď písemně na adrese našeho sídla anebo na naší emailové adrese ahoj@ihappy.cz.

Neodpovídáme za služby dodávané vám třetími osobami, jako např. kvalita vašeho internetového připojení, kvalita telekomunikačních služeb dodávaných příslušným operátorem nebo výše poplatků.

Reklamaci vyřídíme a vadu odstraníme co nejdříve, nejpozději do 30 dnů od té doby, co ji uplatníte, pokud se s vámi písemně nedohodneme na tom, že to bude trvat déle. U oprávněné reklamace vám náleží úhrada nezbytně nutných nákladů, o kterou nás musíte požádat nejpozději do jednoho měsíce od konce lhůty pro vytknutí vady, pokud jste spotřebitel. Po vyřízení reklamace vám vystavíme potvrzení o vyřízení reklamace.

12. Co se děje s vašimi osobními údaji?

Provozovatel i Terapeut nakládají s vašimi osobními údaji dle platných právních předpisů za účelem poskytování služeb dle těchto Podmínek. Další informace o tom, jak jsou vaše osobní údaje zpracovávány najdete v Zásadách GDPR (dostupné zde: http://www.ihappy.cz/gdpr).

13. Duševní vlastnictví

Jsme výlučným a neomezeným vykonavatelem veškerých majetkových a v nejširším možném a zákonem dovoleném rozsahu i osobnostních práv k Portálu jako autorskému dílu ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon, ve znění pozdějších předpisů („Autorský zákon“).

Veškerá naše práva (jak majetková, tak osobnostní, u nichž to zákon dovoluje) k Platformě zůstávají zachována nám. Na základě Rezervace vám neudělujeme žádná další práva ani přístup k Platformě nad rámec rozsahu Licence.

14. Nahlašování obsahu

Pokud považujete nějaký obsah zveřejněný na Portálu za nezákonný, můžete jej nahlásit E-mailem. Jakmile takové hlášení obdržíme, potvrdíme vám jeho přijetí e-mailem. Zároveň vás bez zbytečného odkladu informujeme o našem rozhodnutí ohledně informací, kterých se oznámení týká, a poskytneme vám informace o možnostech podání námitek proti takovému rozhodnutí.

Všechna oznámení, která budou obsahovat potřebné informace, zpracujeme včas, pečlivě, nestranně a objektivně. K takovému zpracování nepoužíváme žádné automatizované rozhodovací prostředky ani nástroje.

15. Mimosoudní řešení sporů pro spotřebitele

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje vždy jedině na váš návrh, a to v případě, že se s námi spor nepodařilo (pokud se týká poskytování našich služeb) vyřešit přímo. Budeme se však vždy snažit, abychom vám co nejlépe vyhověli a na řízení před inspekcí nemuselo dojít.

Česká obchodní inspekce (ČOI) je subjektem zajišťujícím mimosoudní řešení spotřebitelských sporů v oblasti, kdy není dána působnost FA, ČTÚ a ERÚ. Návrh na zahájení mimosoudního řešení sporu musí splňovat náležitosti stanovené zákonem o ochraně spotřebitele a Pravidly pro mimosoudní řešení sporů. Návrh musí zejména obsahovat údaje o stranách sporu, vylíčení rozhodných skutečností, kterých se spor týká, a návrh řešení, jehož se navrhovatel domáhá. K návrhu musí být přiložen doklad o tom, že se spotřebitel pokusil spor vyřešit s podnikatelem přímo, a kopie dalších písemností dokládající tvrzené skutečnosti, jsou-li k dispozici. Jedná se zejména o doklad o uzavření smlouvy, kopii korespondence stran apod.

16. Závěrečná ustanovení

Provozovatel si vyhrazuje právo ukončit provozování Portálu kdykoliv, a to i bez uvedení důvodu. V případě, že toto nastane, pak Portál zajistí, že zaplacené Částky za Terapie, které z tohoto důvodu již neproběhnou, budou vráceny stejným způsobem, jako byly uhrazeny.
Případná neúčinnost či neplatnost jakéhokoliv ustanovení Podmínek nemá za následek jejich neúčinnost nebo neplatnost. Namísto neplatného nebo neúčinného ustanovení Podmínek nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému nebo neúčinnému ustanovení co nejvíce přibližuje.
K poskytování služeb Portálu jsme oprávněni na základě živnostenského oprávnění, živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Podléháme též dozoru České obchodní inspekce, co se týče dodržování zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

Tyto Podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 1. 3. 2024.

Změna Podmínek je vyhrazena.